.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سوتي‌هاي گزارشگر فوتبال در بازي ديشب پرسپوليس
گزارشگر بازي ديشب ليگ قهرمانان آسيا از شبکه 3 گفت: «حالا فقط کافي است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدي صعود کند.»

به گزارش شمال نیوز، پاي گزارش هر کدام از گزارشگران تلويزيوني که بنشينيد کلي نکته جالب و بامزه پيدا مي‌کنيد. از استاد خياباني گرفته تا سرهنگ عليفر.

جام نیوز نوشت: گزارش ديدار شب گذشته پرسپوليس هم بر عهده پيمان يوسفي بود. يوسفي يک تفاوت عمده با همه گزارشگران رسانه دارد. پيمان خان خيلي سعي مي‌کند از کلمات درشت استفاده کند. کلماتي که فقط در کليله و دمنه يافت مي‌شوند و از سواد ما جايگاه به مراتب بالاتري دارند.

دقايقي از بازي پرسپوليس مي‌گذشت که اولين جمله عجيب از دهان گزارشگر بازي بيرون آمد. يوسفي که از گل خوردن پاختاکور و صعود احتمالي نفت تهران ذوق زده شده بود، اعلام کرد: «حالا فقط کافي است نفت تهران نبرد تا به مرحله بعدي صعود کند.» البته منظور آقا پيمان اين بود که شاگردان منصوريان با اين نتايج حالا حتي اگر پيروز ميدان نباشند هم صعود مي‌کنند.

هنوز بازي به دقيقه دهم نرسيده بود که بابک حاتمي پا به توپ شد. همان بازيکني که بلاي جان اين تيم شده است. شماره نود و نه حسابي داد هواداران پرسپوليس را در آورده است. چند امتياز از پرسپوليس را اين بازيکني به تنهايي بر باد داد.

حالا گزارشگر بازي در وصف اين بازيکن مي‌گويد: «حاتمي بازيکني که در نيم فصل از سايپا به پرسپوليس آمد و حالا عصاي دست اين تيم شده است.» حتما شوخي مي‌کنيد آقاي يوسفي! شايد هم منظورتان بود عصاي دستي سايپا شد. چون به هر حال با لباس پرسپوليس در ديدار مقابل سايپا دروازه تيم خودش را باز کرد. و هم نارنجي‌پوشان از دست اين بازيکن راحت شدند.

با زيرنويس ديدار هم زمان پرسپوليس يعني بازي لخويا و النصر، يک بار ديگر آقا پيمان هول شد و گفت: «اين دو تيم در حالي بازي کردند که به سود ما بازي کردند.» "بازي کردند. بازي کردند. بازي کردند." يک چند تا ديگر هم از اين "بازي کردند" اضافه مي‌کرديد استاد!

بازي‌هاي گروه دوم تمام شد. نفت تهران با وجود شکست سنگيني که خورد به مرحله بعد صعود کرد. جناب استاد عرض کردند: «بازي‌ها تمام شد. نفت نه چک زد و نه چونه. رفت مرحله بعد.» آن قسمت که نه چک زد و نه چونه ما را دقيقا نفهميديم استاد. مي شود يک بار ديگر بفرماييد دقيقا يعني چي؟

استاد سخنراني‌هايش را با يک ضرب‌المثل جديد و ناآشنا به اتمام رساند: «از داور اصرار و از عاليشاه امتناع!!!».

براي اين که از اين برد پرسپوليس و صعود به مرحله بعد لذت بيشتري ببريد و به خوشحالي بپردازيد، کافي است يک بار ديگر اين بازي را از ابتدا تماشا کنيد. اين بار تصوير را شطرنجي کنيد، رو به ديوار بنشينيد و فقط صداي گزارشگر را بشنويد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.